کرمان؛

تشکیل کمیته های امنیت انتخابات در برابر تهدیدات تروریستی

کمیته های امنیت انتخابات در راستای مقابله با تهدیدات پیش رو و اهم آنها تهدیدات تروریستی در همه شهرستان های تابعه استان کرمان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکا اسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: جلسه ای با حضور استانداران، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران، مدیران کل سیاسی، بخشداران و فرمانداران سراسر کشور در رابطه با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

وی بیان داشت: زمان بندی ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز از 30 اسفند ماه 95 تا 6 فروردین ماه 96 انجام می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه همه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید عدم سوء پیشینه داشته باشند، لذا همه افرادی که قصد کاندیداتوری شوراهای شهر و روستا را دارند باید از هم اکنون برای اخذ برگه سوءپیشینه اقدام کنند.

ذکاءاسدی یادآور شد: آموزش مدرسین انتخاباتی استان کرمان در تهران شروع شده است و با توجه به اینکه قرار است، انتخابات در یکی از شهرهای استان کرمان به صورت الکترونیکی برگزار شود، تمهیدات لازم برای این امر در دست اجراست.

وی تصریح کرد: کمیته های امنیت انتخابات در راستای مقابله با تهدیدات پیش رو و اهم آنها تهدیدات تروریستی در همه شهرستان های تابعه استان کرمان تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: امروز همچنین چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با حضور اعضا تشکیل شد و در این جلسه نحوه تشکیل تیم های بازرسی و برگزاری جلسه مشترک ستاد انتخابات با هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آینده ای نزدیک در دستور کار قرار گرفت.

ذکاءاسدی در پایان سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام تعطیلات عید نوروز «از 30 اسفند ماه 95 تا 6 فروردین ماه 96» انجام می شود، بنابراین تمام دستگاه های مرتبط با امر انتخابات آمادگی لازم برای انجام وظایف خود را در ایام تعطیلات اعلام کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار