کرمان؛

قدردانی از امنیت آفرینان کشور

باید قدردان شهدا بود که با نثار خون خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، در جلسه شورای عالی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان با تاکید بر حرکت مدیریت استان در مسیر مرتفع نمودن مشکلات خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان،گفت: باید قدردان آن بزرگوارانی بود که با نثار خون خود، امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

محمدرضا فتوت با تاکید براینکه همگان مدیون فداکاری و خون شهدا هستند، افزود: مدیران و دست اندرکاران باید بیش از پیش تلاش نمایند تا در حد مسئولیتشان خدمتگزار خانواده معظم شهدا باشند.

وی از مدیران و مسئولین درخواست نمود ضمن مرور سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص ایثارگران، کاستی ها را جبران نمایند، خاطر نشان کرد: ویژه برنامه 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء در محل استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های سراسر استان به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بر دیدار مدیران و مسئولین با خانواده معظم شهدا در روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء تاکید و تصریح کرد: امروز کشور با یک جنگ نابرابر اقتصادی روبروست بنابراین با برنامه های فرهنگی می توان نسبت به ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و شجاعت بویژه در بین نسل جوان برای اداره بهتر کشور اقدام نمود.

فتوت به برگزاری مسابقه اقتصاد مقاومتی ویژه کارمندان استان کرمان اشاره کرد و یادآورشد: برگزاری چنین مسابقاتی با محتوای کامل می تواند در فرهنگ سازی این امر در سطح جامعه موثر بوده و در بین اقشار مختلف جامعه گسترش یابد.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه های شورای عالی بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: برنامه های سال 96 باید طی برنامه زمان بندی شده تهیه و تدوین شود.

فتوت بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: باید قدردان آن بزرگوارانی بود که با نثار خون خود، امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر حرکت مدیریت استان در مسیر مرتفع نمودن مشکلات خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان، افزود: علارغم همه تلاش ها در جهت مرتفع نمودن مشکلات خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان، برخی از مطالبات این خانواده حل نشده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار