اصفهان؛

بار بسکتبال اصفهان تک‌ نفره به سرمنزل مقصود نمی‌رسد

رئیس جدید هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: بار بسکتبال اصفهان تک‌ نفره به سرمنزل مقصود نمی‌رسد و تمام افراد این رشته باید دست‌ به‌ دست هم بدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد داوری در مجمع انتخاباتی هیأت بسکتبال استان اصفهان که بعد از ظهر امروز برگزار شد، ابتدا به معرفی خود پرداخته و به سوابق تحصیلی و ورزشی‌اش اشاره کرد.

وی با بیان اینکه صداقت برای وی اهمیت زیادی دارد، افزود: جامعه بسکتبال به همدلی نیاز دارد و باید موجی به راه بیندازیم که همه در آن سهمیم باشند.

رئیس جدید هیأت بسکتبال استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت در بحث پایه یادآور شد: اصلی‌ترین پایگاه برای پرورش بازیکنان، آموزش‌ و پرورش است و باید از این پایگاه برای پیشرفت بسکتبال در استان در زمینه استعدادیابی به بهترین شکل استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در هیأت گذشته نیز زحمات زیادی کشیدند که نمی‌توان کتمان کرد، من در بررسی اقدامات انجام‌ شده از توسعه بسکتبال در شهرستان‌ها لذت بردم و تعداد 600 بازی در طول یک سال آمار بسیار خوبی است و تیم‌داری شهرداری کاشان را می‌توان نتیجه توجه به شهرستان‌ها دانست.

داوری با تأکید بر اهمیت مقوله بازیکن‌سازی گفت: با تمام وجود برای خدمت به بسکتبال آمده‌ام و از اینکه به من اعتماد کردید، تشکر می‌کنم.

 جواد داوری از بازیکنان مطرح بسکتبال استان اصفهان است که سابقه حضور در المپیک و جام جهانی را نیز در کارنامه دارد.

وی در مجمع انتخاباتی هیأت بسکتبال استان اصفهان، موفق شد با کسب حداکثر آرا، ریاست هیأت را به خود اختصاص دهد تا پس از محسن صادق‌زاده، یک‌ بار دیگر یک قهرمان ملی عهده‌دار مسؤولیت این هیأت باشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.