گزارش مشاوران پوتین درباره وضعیت روانی ترامپ

مشاوران رئیس جمهور روسیه در حال تهیه گزارش 7 صفحه ای درباره حالت روحی و روانی رئیس جمهور آمریکا هستند تا تصویری واضح تر از او برای پوتین قبل از اولین دیدارشان ارائه کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ شبکه ان بی سی نیوز به نقل از معاون وزیر خارجه سابق روسیه نوشت نتیجه گیری های اولیه در مورد مطالعه درباره حالت روحی و روانی رئیس جمهور جدید آمریکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ دارای روحیه ریسک پذیری است که ممکن است گاهی اوقات با سادگی در هم بیامیزد. وی پوتین را هم به خوبی نمی شناسد.

وی افزود: در کرملین کار جدی برای ترسیم چهره روانی رئیس جمهور آمریکا با توجه به حالت های او در دو سه ماه اخیر در جریان است.

این مقام سابق روسی که از سال 2000 ترامپ را می شناسد خاطرنشان کرد این گزارش به صورت دوره ای به روزرسانی شده است و بسیاری در کرملین معتقدند که ترامپ به چشم یک تاجر به ریاست جمهوری نگاه می کند.

وی در مورد دیدار احتمالی بین دو رئیس جمهور هم گفت: رئیس جمهور پوتین با یک مرد بازنده دیدار نمی کند... پس ترامپ باید قبل از دیدار با پوتین مشکلات داخلی خود را حل و فصل کند.

مشکلات داخلی ترامپ در آمریکا باعث نگرانی روزافزون روسیه شده و مسکو معتقد است ترامپ به رغم آن که پیش تر، وعده رفع برخی تحریم ها از روسیه را داده بود، قدرت سیاسی کافی را برای بهبود روابط ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار