مهرستان،

مهرستان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان گفت: شهرستان مهرستان جهت معرفی و شناسایی بناهای تاریخی این منطقه پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابراهیم محمدی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان اظهار داشت : با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۶ به عنوان مقصد گردشگری ایرانیان معرفی شده شهرستان مهرستان هم جهت معرفی و شناسایی بناهای تاریخی این منطقه پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

محمدی افزود: برپایی سیاه چادر، نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر، نصب بنر، تهیه بروشور معرفی شهرستان و همچنین برگزاری جشن نوروز از جمله اقدامات ایام نوروز در شهرستان مهرستان است.

وی با اشاره به اینکه جاذبه ها و قابلیت های بسیار زیادی در این شهرستان به ویژه در بخش گردشگری وجود دارد افزود: کوه بیرک، جنگل پدگان، دریاچه سد ماشکید، رودخانه ماشکید، آبشار اناران، آبشار گیشتوک، سنگ نگاره های کوه بیرک، غارهای کلوک و گیتانی و ده ها اثر منحصر به فرد دیگر از مهم ترین و زیباترین اماکن گردشگری مهرستان است که به معرفی بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار