رژیم بحرین مخالفان خود را در دادگاه‌های نظامی محاکمه خواهد کرد

رژیم آل خلیفه از این پس، افراد بازداشت شده در ارتباط با مسائل به‌ اصطلاح تروریستی و امنیتی در این کشور را در دادگاه های نظامی خود محاکمه خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی کویت ؛ رژیم آل خلیفه با به تصویب رساندن طرحی قانونی در پارلمان ، از این پس افراد بازداشت شده در ارتباط با مسائل به‌ اصطلاح تروریستی و امنیتی در این کشور را در دادگاه های نظامی خود محاکمه خواهد کرد.

مجلس نمایندگان بحرین روز سه شنبه با تصویب طرحی قانونی که موجب اصلاح قانون اساسی این کشور می شود، این اجازه را به دولت این رژیم داد که از این پس افراد غیرنظامی که در ارتباط با مسائل تروریستی یا مسائل مربوط به درگیری با نیروهای امنیتی و دفاع ملی و نیروهای گارد ملی این رژیم و نیز تاسیسات و مراکز امنیتی و نظامی بحرینی بازداشت می شوند ، در دادگاه های نظامی محاکمه شوند.

در همین ارتباط،  عبدالحلیم مراد نایب رئیس دوم مجلس نمایندگان بحرین در تماس تلفنی با خبرگزاری کویت مدعی شد اصلاح قانون اساسی بر اساس این طرح قانونی، برای مقابله با حوادث امنیتی در بحرین و نیز رویارویی با خطراتی که متوجه نیروهای امنیتی و دفاع ملی و تاسیسات و مراکز امنیتی و نظامی است ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار