کاخ سفید: ترامپ برای اجرای قوانین مهاجرتی به وزارت امنیت داخلی اختیاراتی داده است

کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای اجرای قوانین مهاجرتی کنونی به وزارت امنیت داخلی اختیار داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ شان اسپایسر در نشست خبری در کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای اجرای قوانین مهاجرت کنونی به وزارت امنیت داخلی اختیاراتی داده است.

سخنگوی کاخ سفید گفت با نهادهای فدرال درباره مقررات جدید مهاجرت به طور نزدیک کار کرده است تا اطمینان حاصل شود با نظارت‌های قضایی مطابقت دارند.

اسپایسر گفت: وزارت امنیت داخلی آمریکا یادداشت هایی را درباره اجرای دو فرمان اجرایی رئیس جمهور ترامپ منتشر کرد. هدف از این فرامین اجرایی محافظت از سرزمین آمریکا است. 

این دو یادداشت شامل رهنمودهای خاص برای کارکنان وزارت امنیت داخلی است تا چگونه فرامین اجرایی رئیس جمهور را اجرا کنند. یکی از این فرامین ، داخلی و دیگری به امنیت مرزی مربوط می شود. شاید مهمترین بخش این باشد که رئیس جمهور آمریکا این اختیارات را به وزارت امنیت داخلی می دهد تا قوانین مهاجرت را اجرا کنند. 

اسپایسر در بخش دیگری از سخنانش گفت: می‌خواهیم همه توافقات تجاری که با دنیا منعقد کردیم را مجدداً بررسی کنیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که همه توافقات تجاری به نفع نیروی کار آمریکایی است.

وی افزود: در بسیاری از موارد (بررسی مجدد) می‌توانیم این توافقات را بروز رسانی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار