یزد؛

ارائه اطلاعات لازم و صحیح به جامعه و نسل جوان

امام جمعه یزد گفت:باید توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی اطلاعات لازم و صحیح بر حسب نیاز در خصوص مهدویت به جامعه و نسل جوان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر اهمیت ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت در بین مردم و جوانان جامعه اسلامی به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: همواره در طول تاریخ افرادی سعی در سوء استفاده از عقاید مذهبی و موضوع مهم مهدویت در جامعه را داشته اند و به دنبال ایجاد برخی انحراف‌ها در این عرصه خطیر بوده‌اند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات ارزشمند خود در ارتباط با ترویج مبانی اصیل و درست مهدویت مطالبی را بیان کرده اند که قطعا باید در جامعه و جوانان اقدام های لازم انجام شود.

ناصری گفت: به برکت انقلاب اسلامی در سال های اخیر فعالیت های ارزشمند در این خصوص در سطح دانشگاه ها و میان دانشجویان انجام گرفته که کار مهمی است و باید تداوم یابد.

وی افزود: در این عرصه همچنین در سطح استان گروههایی در ارتباط موضوع مهم مهدویت تشکیل و در محلات و مناطق مختلف فعالیت های خوبی را انجام داده اند که نتایج آن در آینده اجرایی و ظاهر می شود.

امام جمعه یزد همچنین گفت: هم اکنون در شهرستان ها و استان ها مجمع مهدویت به ریاست ائمه جمعه تشکیل و فعالیت ها در خصوص ترویج مبانی مهدویت صورت می گیرد.

استان یزد یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد و فعالیت های مهدوی پیگیری می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار