لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی 5 - موناکو 3/نمایش جذاب و بی رحمانه در اتحاد

شاگردان گواردیولا در تماشایی ترین بازی فصل اروپا توانستند بازی باخته مقابل صدرنشین فرانسه را با یک پیروزی شیرین عوض کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های منچسترسیتی و موناکو امشب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در دیدار جذاب و پرگل با نتیجه پنج بر سه موناکو را شکست داد.

ترکیب دو تیم:

منچسترسیتی

کابایرو، استونز، سانیا، اوتامندی، توره، فرناندینیو، سیلوا، دی بروین، سانه، استرلینگ و آگوئرو

موناکو

سوباشیچ، گلیک، فابینیو، سیدیبه، مندی، راجی، برناردو سیلوا، باکایوکو، لمار، امباپ و فالکائو

منچسترسیتی 5 - موناکو 3/نمایش جذاب و بی رحمانه در اتحاد

دقیقه 26 سیتی گل نخست را زد. حرکت فوق العاده سانه که به کل سمت راست خط دفاعی موناکو را به هم ریخت، با یک و دوی او با سیلوا که با دخالت مدافع حریف نیز همراه بود و در نهایت استرلینگ در دهانه دروازه راحت ترین کار را انجام داد.

شادی بازیکنان سیتی دیری نپایید و موناکو دقیقه 32 توسط فالکائو گل تساوی را زد. کابایرو پاس ضعیفی داد که در نهایت به فابینیو رسید این بازیکن هم یک سانتر تماشایی به روی دروازه ارسال کرد که فالکائو موفق شد با ضربه سر دروازه را باز کند.

منچسترسیتی 5 - موناکو 3/نمایش جذاب و بی رحمانه در اتحاد

برتری موناکو بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 40 تیم میهمان به گل دوم رسید. روی یک پاس عالی از فابینیو به پشت مدافعان سیتی، مایلیان امباپه با یک ضربه پرقدرت کار را تمام کرد.

موناکو در دقیقه 50 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای اوتامندی روی فالکائو یک ضربه پنالتی نصیب تیم میهمان کرد. خود این مهاجم کلمبیایی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او را کابایرو با یک شیرجه به موقع در اختیار گرفت.

دقیقه 58 روی توپربایی استرلینگ و استارت سریع او و پاس عمقی دقیقش بود که آگوئرو با شوتی محکم که با اشتباه سوباشیچ نیز همراه بود، گل تساوی به ثمر رسید.

شادی بازیکنان سیتی تنها ۳ دقیقه دوام آورد و فالکائو روی اشتباه مسلم استونز و با یک ضربه چیپ تماشایی توانست دروازه کابایرو که جلو آمده بود را بار دیگر باز کند و نتیجه سه بر دو به سود موناکو شد.

منچسترسیتی 5 - موناکو 3/نمایش جذاب و بی رحمانه در اتحاد

دقیقه71 روی یک کرنر و سانتر مواج سیلو بود که توپ روی پای راست آگوئرو جفت و جور شد تا دروازه موناکو به زیبایی برای بار سوم باز شود.

 دقیقه 77 سانتر عالی دی بروین، تاثیرگذاری توره و در نهایت دروازه خالی سوباشیچ که توسط استونز باز شد و سیتی چهار بر سه پیش افتاد.

تیم گواردیولا که از این گل روحیه گرفته بود به حملاتش ادامه داد و روی یک حمله سریع دیگر دقیقه 82 به گل پنجم خودش دست یافت. سیلوا با یک پاس تماشایی آگوئرو را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توپ را به سانه رساند تا وینگر آلمانی دروازه خالی را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

منچسترسیتی 5 - موناکو 3/نمایش جذاب و بی رحمانه در اتحاد

در نهایت یکی از زیباترین بازیهای تاریخ لیگ قهرمانان با نتیجه پنج بر سه به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا بازی برگشت تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار