فردا آخرین مهلت دریافت کارت؛

۴۵ درصد داوطلبان کنکور دکتری کارت آزمون گرفتند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه آخرین فرصت دریافت کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ است و تاکنون ۴۵ درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کرده اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از آن پرینت تهیه کنند.

وی افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

توکلی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون برای ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب صادر شده است که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر زن و ۱۴۹ هزار و ۹۳۱ مرد هستند، تاکنون نیز ۱۱۷ هزار و ۲۸۸ داوطلب معادل ۴۵ درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به همراه برگ راهنمای مربوط بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اسفندماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

وی تاکید کرد: مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و مرحله دوم تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری و علمی توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار