تحقیقات پزشکی قانونی نیویورک درباره مرگ ویتالی چورکین

سازمان پزشکی قانونی نیویورک اعلام کرد بررسی دلایل مرگ نماینده روسیه در سازمان ملل چند هفته‌ به طول می‌انجامد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی پزشکی قانونی نیویورک اعلام کرد: انجام تحقیقات لازم برای بررسی پزشکی دلایل مرگ ویتالی چورکین، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، چند هفته زمان لازم دارد.

جولی بولسیر، نماینده دفتر مرکزی پزشکی قانونی شهر نیویورک، اعلام کرد: پرونده پزشکی چورکین به یک بیمارستان تحویل داده شده است. این مسئله دارای ابعاد مختلفی است و در چند روز نمی توان  آن را بررسی کرد و چند هفته به طول می انجامد.

وی افزود: انجام تحقیقات اضافی مانند نمونه‌گیری از بافت‌ها و آزمایش های مرتبط با مسمومیت برای مشخص کردن علت مرگ، اقدامی شایع است و نباید برخی معنای خاصی برای آن بیان کنند. انجام تحقیقات پزشکی امری عادی است و نتایجی مشخص در بر دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز اعلام کرده بود، کارشناسان پزشکی قانونی که تشریح جسد چورکین را به عهده دارند بر ضروری بودن انجام این آزمایش ها برای شناخت علت حقیقی مرگ وی تاکید کردند و گفتند: انجام این تحقیقات و آزمایش ها چند هفته طول می‌کشد.

وزارت خارجه روسیه عصر روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ویتالی چورکین، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، یک روز پیش از 65 سالگی‌اش در نیویورک آمریکا درگذشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار