فرمانده انتظامی دیر:

11 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

11 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، اظهار داشت: در همین راستا ماموران پاسگاه انتظامی شهر دوراهک با انجام عملیات ایست و بازرسی موفق شدند یک دستگاه تریلر حامل بیل مکانیکی به ارزش هفت میلیارد ریال و یک دستگاه تریلر دیگر حامل لودر را به ارزش چهار میلیارد ریال  متوقف کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده ماموران مشخص شد که این دو دستگاه فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری و در حال حمل است، افزود: در رابطه با این محموله قاچاق دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اعلام اینکه پلیس با قاچاقچیان و سودجویانی که در واقع به اقتصاد مملکت خسارت وارد می‌کنند به جد و بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند، اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، برخورد همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز، توسط ماموران انتظامی در این شهرستان ادامه داشته و این فرماندهی ضمن اتخاذ تدابیر ویژه با تمام توان با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.