سرباز؛

بیمارستان صحرایی مرهمی بر دردهای محرومان

بیمارستان صحرایی مرهمی بر دردهای محرومان/ مردم قدردان اقدامات ارزنده سپاه هستند.

بیمارستان صحرایی مرهمی بر دردهای محرومانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایجاد و راه‌اندازی بیـمارستان‌های صـحرایی سپاه،آغـازی بر پـایان محرومیت‌های بهداشتی، درمانی مرزنشینان است که اشک شوق را از چشمان آنان جاری کرد.

مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تقدیر از استقرار چهل و سومین بیمارستان صحرایی سپاه در در شهرستان سرباز گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم کشور یکی از کارهای ارزنده سپاه پاسداران است چراکه این نهاد انقلابی همواره در زمینه خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده است.

سپاه پیشتاز تامین امنیت و کمک به محرومان

مولوی رسولی زاده با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه در استان سیستان و بلوچستان، افزود: سپاه و بسیج در طول سال های پس از انقلاب اسلامی ایران  به خوبی ثابت کرده اند، که علاوه بر فعالیت های ارزنده و خوب در عرصه برقراری نظم وامنیت در منطقه، توانسته اند به خوبی در سایر بخش های خدماتی، بهداشتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز دیگران بوده و به بهترین شکل از ملت ایران حمایت کنند.
وی بیان کرد: سپاه به معنای واقعی کلمه تنها نهاد مردمی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده بوده و همواره ثابت کرده است که با تمام قدرت برای تحقق خواست رهبری به پیش می رود و همیشه توانسته است تا با ایجاد تفکر بسیجی و جهادی بارهای سنگینی را از دوش ملت بردارد.

برپایی بیمارستان صحرایی تجلی وحدت و همدلی است

وی با تاکید بر این مطلب که بسیاری از مردم استان زیر خط فقر قرار دارند و نمی توانند هزینه های سنگین پزشکی را بپردازند، تصریح کرد: همه مردم و مسئولین به این نکته اشاره دارند که بیمارستان های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان یک نعمت با ارزش و هدیه ای ارزنده برای مردم محرومی استان است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز با اشاره به این مطلب که برپایی این گونه بیمارستان ها تاثیرات بسیار زیادی در بخش بهداشت و درمان مردم منطقه دارد، تصریح کرد: این اقدام جهادی پزشکان بسیجی و کادر درمانی بیمارستان های صحرایی سپاه، علاوه بر اینکه روحیه فداكاری، ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه تقویت خواهد کرد می تواند آمادگی نیروهای بسیجی جامعه پزشکان  را همچون دوران دفاع مقدس به بهترین شکل حفظ کند.

بیمارستان های صحرایی، یادگار با ارزشی از سردار شهید شوشتری

مولوی الله داد رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز  با تاکید بر اینکه افتتاح بیمارستان های صحرایی در سیستان و بلوچستان، یادگاری از دوران حضور سردار شهید شوشتری در این استان محروم است، اظهار داشت سپاه همواره در امر محرومیت زدایی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در مناطق محروم کشور پیشگام بوده است.  
وی افزود: برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم کشور ابتکاری است که در هیچ جایی از جهان شاهد آن نیستیم.
امام جمعه اهل سنت سرباز ضمن تقدیر از اقدامات سپاه در منطقه، بیان کرد: این اقدامات محرومیت زدایی سپاه در منطقه نشان دهنده این حقیقت مهم است که پیکره سپاه نه تنها برای دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام آمادگی دارد بلکه خدمت بی شائبه به مردم نیز از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی است.
وی در پایان همت سبزپوشان سپاه پاسداران در ارائه خدمات رایگان به محرومین را اقدامی ستودنی دانست و تصریح کرد: اینگونه اقدامات تاثیر بسیار خوبی در حفظ وحدت میان مردم دارد چراکه بسیاری از افراد جامعه توان درمان بیماری خود را با این هزینه های سنگین پزشکی  ندارند اما به دلیل این همت پزشکان بسیجی و کادر درمانی بیمارستان های صحرایی سپاه،  لبخند بر چهره محرومان این منطقه نیز نقش بسته و دعای خیر هزاران بیمار بدرقه راه این جهادگران شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار