اهواز؛

نکوداشت ادبی دوکوهه اندیمشک

دبیر کنگره ملی ادبی ملک ملکوت گفت: تاکنون ۶۰۰ اثر از ۲۵۰ شاعر و نویسنده به دبیرخانه کنگره پنجمین کنگره ملی ادبی مُلک مَلکوت ( نکوداشت ادبی دوکوهه اندیمشک) از ۲۹ استان کشور اثر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛علی بازگیر، دبیر کنگره ملی ادبی ملک ملکوت با اشاره به برگزاری کنگره ملی ادبی ملک ملکوت اظهار کرد:  تاکنون ۶۰۰ اثر از ۲۵۰ شاعر و نویسنده به دبیرخانه کنگره پنجمین کنگره ملی ادبی مُلک مَلکوت ( نکوداشت ادبی دوکوهه اندیمشک) از ۲۹ استان کشور اثر رسیده است.

وی با بیان اینکه این آثار۳۳۰ شعر با موضوعات ادبیات پایداری، دفاع مقدس و موضوع آزاد از ۱۱۶ شاعر است افزود: ۲۷۰ داستان با موضوعات ادبیات پایداری و دفاع مقدس به ویژه دوکوهه اندیمشک و موضوع آزاد از ۱۳۴ نویسنده از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه تحویل داده شده است.

دبیر کنگره ملی ادبی ملک ملکوت تصریح کرد: این کنگره ملی ادبی روز جمعه ۱۳ اسفند با حضور مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برگزیدگان بخش نهایی و همچنین شاعران، نویسندگان و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

بازگیر گفت: این کنگره باهمکاری بنیاد شعر و ادبیات ایرانیان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و انجمن‌های شعر و داستان این شهرستان برگزار خواهد.

وی در پایان اهداف برگزاری این کنگره ملی ادبی را اعتلای ادبیات پایداری و ترویج آن، شناخت، معرفی و تجلیل از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جهت بازشناسی پادگان دوکوهه اندیمشک به عنوان میعادگاه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.