اصفهان؛

جشن دوسالگی رویداد ایده‌شو برگزار شد

بیست و پنجمین رویداد ایده‌شو با موضوع ایده تا عمل در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بیست و پنجمین رویداد ایده‌شو با حضور 12 شرکت‌کننده و جمع زیادی از علاقه‌مندان این رویداد در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد و این رویداد، دومین سالگرد برگزاری خود را جشن گرفت.

در جشن دوسالگی رویداد ایده‌شو، سیما سلطانی با ایده هد‌بند هوشمند برای کمک به معلولان جسمی-حرکتی، فریده مکاری با ایده سامانه تصمیم‌ساز سفرهای روستایی، فریبرز شریفیان با ایده نانو بایو استخوان‌ساز هوشمند، محسن کریمیان با ایده نانو فارم رویشگر و علی غوثی با ایده تبلیغ هوشمند به ترتیب رتبه اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

همچنین تقدیر از برگزارکنندگان ایده‌شو در طول دو سال فعالیت و نیز بیان خاطره توسط دو نفر از شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد بود.

رویداد ایده‌شو توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود تا افراد بتوانند ضمن طرح ایده‌های نوآورانه، ایده خود را از لحاظ عامه‌پسند بودن برای حضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نو دیگران آشنا و شبکه‌ای از دوستان و متخصصان برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند. آدرس وب‌سایت رویداد ایده‌شو برای آگاهی از برنامه‌های قبلی و آتی این رویداد startupevent.ir است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.