اردبیل؛

تامین 1200 تن میوه شب عید در اردبیل

مدیرکل تعاون روستائی استان اردبیل گفت: ۱۲۰۰ تن میوه شب عید در استان اردبیل تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،غلامرضا میرزا حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در حال حاضر در حدود یک هزار و 200 تن میوه شب عید در استان اردبیل تامین شده و 114 تن پرتقال در سردخانه‌های استان نگه‌داری می‌شود.

وی افزود: در راستای طرح تنظیم میوه بازار میوه‌های مورد نیاز شب عید همانند سالهای گذشته تامین شده و در حال حاضر 60 درصد میوه‌های تهیه شده شب عید برای مصرف اهالی استان داخلی و 40 درصد آن وارداتی است که به زودی در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای طرح تنظیم بازار در استان انجام شده و هم‌اکنون 400 تن مرغ منجمد برای تامین قسمتی از نیاز مردم در ایام نوروز ذخیره‌سازی شده است که امیدواریم بتواند بخش اعظمی از مطالبات مردم را برطرف سازد.

عدیل سروی افزود: با توجه به ذخیره‌سازی کافی گوشت گوساله منجمد برزیلی و مرغ در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که کمبودی وجود نداشته باشد و این مواد گوشتی بتوانند نیازهای مردم را برطرف کنند و مصرف‌کنندگان در ایام تعطیلات هیچ دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار