ایران به فینال رقابت‌های جهانی اسکیت رول بال بانوان راه یافت

تیم ملی اسکیت رول بال بانوان ایران با شکست کنیا جواز حضور در فینال رقابت‌های جهانی بنگلادش را به دست آورد.

ایران به فینال رقابت‌های جهانی اسکیت رول بال بانوان راه یافتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از فدراسیون اسکیت، بانوان ملی پوش کشورمان امروز صبح در مقابل کنیا قهرمان دوره قبلی این مسابقات و پرقدرت ترین تیم این رقابت ها صف آرایی کردند که در پایان با ارائه یک بازی منطقی موفق شدند نتیجه باخت را با برد عوض کرده و با اقتدار به فینال رقابتهای جهانی راه یابند.

این بازی در شرایطی برگزار شد که تیم کنیا در همان ابتدای بازی موفق شد یک گل را به ثمر برساند اما درخشش بازیکنان ایران و حفظ روحیه تیمی در ادامه کار به کمک دختران کشورمان آمد و با زدن گل تساوی کار را برای قهرمان دوره قبلی این رقابت ها و مدعی نخست عنوان قهرمانی سخت کردند.

گل دوم ایران کافی بود تا نماینده آفریقا برای جبران به آب و آتش بزند که در نهایت موفق شدند کار را به تساوی بکشند اما غیرت بانوان کشورمان در پایان وقت های بازی منجر به گل سوم و پیروزی بخش ایران شد و کنیا در میان بهت کارشناسان حاضر در سالن مسابقات از رسیدن به فینال باز ماند.

تیم ملی اسکیت رول بال بانوان ایران که در دوره قبلی این مسابقات عنوان سومی را از آن خود کرده بود امروز عصر باید برای کسب مدال طلا به میدان برود. حریف ایران در دیدار فینال هنوز مشخص نشده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار