امروز صبح برگزار می‌شود؛

مجمع عمومی 3000 نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب

مجمع عمومی 3000 نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب امروز صبح (5 اسفندماه) برگزار می‌شود.

مجمع عمومی 3000 هزار نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجمع عمومی 3000 نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب امروز صبح (5 اسفندماه) برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" عصر روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور 10 نفر از چهره‌های انقلابی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی( دفتر سابق حزب جمهوری) با قرائت اعلامیه ای اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

دستجردی روز چهارشنبه 3 اسفندماه در نشست خبری در مورد برنامه‌های این مجمع نیز گفت: اقدام اول رای گیری از آن سه هزار نفر خواهد بود که 31 نفر از اعضای شورای مرکزی را انتخاب می‌کنند و تا شب گذشته این سه هزار نفر توسط سیستمی که در اختیار داشتند 200 نفر را به عنوان شورای مرکزی پیشنهاد کردند و در روز 5 شنبه نیز 31 اعضای شورای مرکزی نفر انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: در مجمع هر یک از افراد 10 نفر از گزینه‌های خود را به جبهه معرفی می‌کنند و پس از شمارش آرای سه هزار نفر که به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد 50 نفر از گزینه‌هایی که بالاترین رای را به دست آورده‌ اند، انتخاب می‌شوند.

دستجردی افزود: پس از انتخاب این 50 نفر در مجمع اول در مجامع دوم و سوم تعداد گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری به 10 و 5 نفر خواهد رسید و در نهایت جبهه نیروهای مردمی یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

وی همچنین در مورد ساز و کار انتخاب شورای مرکزی نیز گفت: در مجمع عمومی اعضای شورای مرکزی تعیین خواهند شد و افرادی که جز هیات موسس جبهه بودند نیز خود را در معرض رای قرار خواهند داد و امیدواریم اعضای هیات موسس نیز در شورای مرکزی حضور داشته باشند.

سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مورد جدول زمان بندی معرفی کاندیدای نهایی جبهه متبوعش گفت: مطابق برنامه‌ریزی قرار است از 30 کاندیدا به 10 نفر و از این تعداد به 5 نفر برسیم و در نهایت یک کاندیدای واحد در آستانه انتخابات معرفی خواهیم کرد و درمورد زمان بندی نیز باید گفت در آستانه انتخابات و با شروع فضای انتخاباتی در کشور ما نیز گزینه خود را معرفی می‌کنیم. 

وی افزود: فکر می‌کنم تا زمان برگزاری مناسبات انتخاباتی کاندیدای نهایی جبهه مشخص شود و در زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری چندین نفر ثبت نام می‌کنند اما پس از آن یک نفر انتخاب خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار