درخشان:تفاوت پرسپولیس و الهلال در میزان بهره مندی از امکانات است

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت:میان تیم های ایرانی و عربی تفاوت های عمده ای وجود دارد، از جمله این تفاوت ها می توان به شیوه بهره مندی تیم ها از امکانات اشاره کرد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد تساوی تیم پرسپولیس مقابل الهلال بیان کرد:میان تیم های ایرانی و عربی تفاوت های عمده ای وجود دارد از جمله این تفاوت ها می توان به شیوه تدارکات تیم ها،شیوه جذب بازیکن و میزان درآمد زایی آنها اشاره کرد.
 
وی افزود:تیم هایی مانند الهلال با هزینه های هنگفت و سرسام آور همچنین جذب بازیکنان مطرح اروپایی و آسیایی با قدرت فراوان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند اما تیم پرسپولیس از داشتن چنین ابزار و امکاناتی محروم است،متاسفانه با بضاعت مالی ضعیفی که در اختیار دارد، نمی تواند بازیکنان با کیفیت خارجی را به خدمت بگیرد.
 
درخشان در ادامه تصریح کرد:در دیدار شب گذشته پرسپولیس با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند نشان داد که می تواند حریف سرسختی برای سایر تیم های آسیایی باشد.
 
سرمربی پرسپولیس تیم پرسپولیس با اشاره به تعویض های اشتباه برانکو ایوانکوویچ مقابل الهلال گفت:اگر چه من با تعویض های برانکو چندان موافق نبودم،اما صلاحیت تصمیم گیری در مورد تعویض های یک تیم بر عهده سرمربی تیم است و همه هواداران و کارشناسان فوتبال باید به نظر او احترام بگذارند.
 
وی در پایان اظهار داشت:معتقدم در این بازی چندتن از بازیکنان پرسپولیس روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و نتوانستند کیفیت بازی همیشگی خود را ارائه دهند.به نظر من برانکو می توانست از نفرات دیگری در ترکیب تیمش استفاده کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.