محسن رضایی رئیس جمهور می شود؟

محسن رضایی جدیدترین پست اینستاگرامی خود را به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که چند ماه بیشتر به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده ، بحث انتخابات داغ شده و افراد و چهره های سیاسی بسیاری را به عنوان کاندیداتوری ریاست جمهوری معرفی می کنند. در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتگویی با یکی از خبرگزاری های معتبر انجام داد و در این گفتگو اعلام کرد که رد چنین تقاضایی برایم سخت است.

رضایی در صفحه اینستاگرامش قسمتی از گفتگوی اختصاصی اش در زمینه انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
رضایی نوشت:
 
"مصاحبه صبحگاهی.صبح، خبرنگار مهر سؤال می‌کرد که اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات به شما تکلیف کنند، چه می‌کنید؟
گفتم نظرم تغییر نکرده، البته به تکلیف نیروهای انقلاب احترام می‌گذارم. رد چنین تقاضایی هم برایم سخت است. اگر به من تکلیف کردند، آن وقت درباره آن فکر خواهم کرد. با این حال امیدوارم کسی دیگرازنیروهای انقلاب، این تکلیف را به عهده بگیرد. به خبرنگار سیاسی مهر توضیح دادم که در گذشته از کاندیداتوری دو هدف داشتم؛ اول ایجاد تحول اقتصادی و فرهنگی و دوم،  آماده کردن نسل های سوم و چهارم انقلاب برای دردست گرفتن  اداره کشور؛ هنوز هم این دو را اولویت کشور می‌دانم."
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار