معاون رئیس‌جمهوری به یزد سفر می‌کند

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد از سفر دو روزه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این استان خبر داد.

  فاطمه دانش‌یزدی مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان درگفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از یزد گفت: زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، برای بررسی فعالیت‌های حوزه مأموریت‌های سه‌گانه این سازمان به استان یزد سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معاون رئیس‌جمهوری امشب وارد استان یزد می‌شود افزود: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 اسفند با حضور در شهرهای یزد، اردکان، میبد و تفت موضوعات مرتبط با فعالیت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را در این استان از نزدیک بررسی خواهد کرد.

دانش‌یزدی ادامه داد: حضور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، بازدید از مجموعه نارین‌قلعه و کاروانسرای شاه‌عباسی در شهرستان میبد، بازدید از بافت تاریخی اردکان، شرکت در جلسه ارائه گزارش ثبت‌جهانی یزد و شرکت در جلسه انجمن‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی برنامه‌های روز اول سفر معاون رئیس‌جمهوری به استان یزد است.

وی گفت: در روز دوم سفر یعنی جمعه 6 اسفند نیز معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ابنیه تاریخی ــ از جمله آتشکده، قنات زارچ، دروازه کوشک نو، مسجد جامع، مسجد حظیره ــ بازدید به‌عمل می‌آورد و مرکز تخصصی نساجی سنتی و بازارچه‌های صنایع‌دستی را افتتاح می‌کند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد افزود: افتتاح خانه بوم‌گردی در شهرستان تفت، بازدید از عمارت و باغ نمیرصدری، بازدید از باغ جهانی دولت‌آباد و برگزاری جلسه با همکاران و مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد از دیگر برنامه‌های سفر دکتر احمدی‌پور به این استان است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.