کارشناس هندبال:

هندبال در سال های گذشته متحمل آسیب های بسیاری شد/ زمان مهدوی نتایج بدی کسب کردیم

ناری گفت: هندبال در سال های گذشته آسیب دیده و برای رفع این آسیب ها نیاز به حضور شخصی است که بتواند دوباره اعتماد سازی کند.

هندبال در سال های گذشته آسیب دیده است/ زمان مهدوی نتایج بدی کسب کردیممحمد نقی ناری کارشناس و سرمربی سابق تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط این رشته پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ 17 اسفند گفت: رفت و آمد تعداد زیادی از افراد طی  6 - 7 سال گذشته در هندبال، آسیب های جدی به این رشته وارد کرده است و از طرفی هم، بازیکنان خوبی در این سال ها حضور داشتند که اگر به آن ها بیشتر بها داده می شد، شرایط آن ها در حال حاضر این گونه نبود تا برای تغییر شرایط خود راهی کشور هایی مانند رومانی شوند که هندبال شان بی کیفیت است.

وی افزود: در سال های گذشته امیدوار بودیم که اگر رئیسی از جنس این رشته به میدان بیاید شرایط عوض می شود اما آن ها هم آمدند و به دلیل ضعف مدیریت کمکی به هندبال نکردند و از بازوان توانمند این رشته مانند هیات های استان ها استفاده نکردند و در نهایت شاهد بودیم که تیم ملی هندبال حتی به عراق هم باخت تا مدیران پر ادعا با بدهی های بسیار زیاد و بدون خروجی مثبت، این رشته را ترک کنند.
 
کارشناس هندبال کشورمان تصریح کرد: همچنین برخی مدیران با عملکردشان باعث شدند تا به دلیل حاضر نشدن در تورنمنت های بین المللی در بخش بانوان، جوانان و نوجوانان با محرومیت هایی مواجهه شویم.

ناری ادامه داد: زمانی که سرپرست موقت به هندبال آمد از جنس این رشته نبود و در نتیجه تنها به انجام امور روزمره پرداخت و با رفتن به سفرهای مختلف بیشتر بدهی به بار آورد. من نمی دانم چرا هر کسی بر روی کار می آید به جای انجام کار و حل مشکلات و برداشتن موانع ابتدا سفر هایش را هماهنگ می کند؟

وی در مورد شرایط به وجود آمده برای رئیس جدید فدراسیون هندبال نیز خاطر نشان کرد: حالا هم اگر کسی بر روی کار بیاید نمی تواند به سادگی شرایط مناسب را ایجاد کند زیرا اعتماد ها میان باشگاه ها و مسئولان از میان رفته و بدهی های زیادی وجود دارد و معتقدم که حداقل به 8 سال زمان نیاز است تا شرایط هندبال دوباره مثل گذشته شود.

کارشناس هندبال کشورمان در مورد کاندیدا حاضر در انتخابات این فدراسیون بیان داشت: کاندیدا مختلفی در این انتخابات از جمله علیرضا رحیمی وجود دارند اما نام ابولحسن مهدوی دیده نمی شود و بر اساس گفته حیدری مسئول ثبت نام انتخابات، مدارک وی برای حضور هم کامل نشده است اما با این حال مهدوی هر روز اظهارات جدیدی را مطرح می کند. یک روز عنوان می کند که قصد حضور در انتخابات را ندارد زیرا خدماتش را انجام داده است؛ روز دیگر می آید و اظهارات دیگری مطرح می کند. به نظرم مهدوی ابتدا باید تکلیفش را با خودش روشن کند که آیا می خواهد در انتخابات شرکت کند یا خیر؟ حالا برای من سوال است مهدوی اگر این روز ها مدعی است که کار خودش را انجام داده نتایج آن چه بوده است؟ چرا در زمان وی نتایج وحشتناکی رقم خورد و این اتفاقات رخ داد؟

وی افزود: رحیمی اگر از خود گذشتگی داشته باشد و به میدان بیاید حداقل جای بسی امید است که با تفکر خود موجبات آشتی را در جامعه هندبال پدید آورد تا هندبال را از این شرایط خارج کند. به خاطر دارم که مهدوی زمانی عنوان می کرد که رحیمی برای اصفهانی ها غش می کند اما بعدها خودش بدتر شد و دبیر فدراسیون، مربیان و افراد زیادی را از اصفهان انتخاب کرد. نباید فراموش کنید که من در زمان رحیمی از منتقدان اصلی وی بودم اما با این حال معتقدم که رحیمی حالا می تواند تفاهم را در جامعه هندبال ایجاد کند و بدهی، نزاع و  مشکلات را از میان بردارد و با تلفیق نیرو های جوان و با سابقه در روزهای که در هندبال آسیا هم جوان گرایی های صورت گرفته زمینه موفقیت را فراهم کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار