مشاور ارشد ترامپ: فرمان جدید ممنوعیت سفر به آمریکا مانند حکم پیشین خواهد بود

استیون میلر در مصاحبه با فاکس نیوز گفت برنامه جدید ترامپ برای ممنوعیت سفر مهاجران به آمریکا شباهت بسیاری با فرمان پیشین خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، "استیون میلر" – مشاور ارشد کاخ سفید – گفت برنامه دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – به منظور اعمال ممنوعیت جدید برای سفر مهاجران به آمریکا، شباهت بسیاری به فرمان اجرایی پیشین وی خواهد داشت.

فرمان اجرایی دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور عمدتا مسلمان (از جمله ایران) به آمریکا، اعتراضات گسترده‌ای را در این کشور در پی داشت.

میلر گفت کاخ سفید به زودی فرمان اجرایی جدیدی را صادر خواهد کرد و این فرمان تنها "تفاوت‌های فنی کوچکی" با حکم پیشین خواهد داشت.

وی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: "در کل، با این فرمان جدید، پیامد یکسانی درباره سیاست مهاجرپذیری مشاهده خواهید کرد. اما جزئیات فنی که دادگاه‌ها به آن استناد کرده بودند، در فرمان جدید حل و فصل خواهد شد."

میلر همچنین تاکید کرد نخستین فرمان اجرایی ترامپ درباره ممنوعیت مهاجرت به این کشور مشکلی نداشته است و حکم دادگاه‌ها علیه آن را "ناقص" و "اشتباه" خواند.

میلر در چند روز گذشته، به دلیل اظهاراتش مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا "به فردی پاسخگو نخواهد بود" خبرساز شد و مورد انتقادات گسترده قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار