ساری،

استاندارد سازی محیطی در طرح تحول کلانتری ها

استاندارد سازی محیطی و تعالی رفتار پلیس از مهمترین مولفه ها در طرح تحول کلانتری ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی ،پایش و ساماندهی کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان جویبار گفت: استاندارد سازی محیطی و تعالی رفتار پلیس از مهمترین مولفه ها در طرح تحول کلانتری ها است.

وی افزود: امنیت یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت جوامع در زمینه های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی است و ثبات و پایداری امنیت تنها در رهگذر نهادینه کردن آن در جامعه و احساس مشارکت ومسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می شود.

وی با تاکید بر گسترش تعامل پلیس با مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی گفت: گسترش دامنه مشارکت پلیس با مردم ،موجب نوآوری و خلاقیت در نظام اجتماعی و انضباط در حوزه اجتماعی می شود.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر بهره وری حداکثر از امکانات و تجهیزات موجود در جهت ارتقاء اهداف سازمانی با استفاده از مدیرانی اثر بخش افزود: استفاده از مدیران اثر بخش در نیروی انتظامی موجب افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردمی می شود.

سردار میرفیضی افزود: برای تحقق این امر باید به دنبال کارهای مشارکتی با استفاده از توانمندی ها و مشارکت دستگاه ها ، مردم، سازمان های اداری مسئولیت دار و افراد توانمند بود.

وی خوش آیند سازی محیط کلانتری ها را از جمله طرح های اجرا شده در طرح تحول کلانتری ها عنوان کرد و گفت: گفتار آموزشی،رعایت استاندارد های محیطی و تعالی رفتار پلیس از جمله مواردی است که در اجرای طرح تحول در کلانتری ها مد نظر قرار گرفته است.

سردار میرفیضی با اشاره به حجم تردد مردم در معابر شهری و مراکز خرید در روزهای پایانی سال افزود: طرح استقبال از بهار در راستای تامین امنیت مراکز خرید از اواسط بهمن ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی برهمکاری همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در این ایام تاکید کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار