کرمان؛

کشف بیش از 21 هزارنخ سيگار قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از کشف 21 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و دستگيری دو قاچاقچی طی دو عمليات جداگانه توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 21 هزارنخ سيگار قاچاق در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان. از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ٬سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهی در راستای مبارزه با كالای قاچاق با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق شدند يك باب مغازه كه در امر فروش سيگار قاچاق در ميدان ارگ فعاليت داشته را شناساييی كنند.

وی افزود: در همين رابطه ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضايی در يك اقدام ضربتی موفق شدند در بازرسی از اين مغازه، هشت هزار و 800 نخ سيگار را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

روانبخش در خصوص عمليات دوم اظهار کرد:ماموران انتظامی اين فرماندهی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در خيابان امام خمينی(ره) شهرستان كرمان به يك نفر كه حامل چند عدد كارتن بوده مشكوك و پس از بررسی كارتن ها موفق شدند 13 هزار نخ سيگار قاچاق را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه كالاهای قاچاق كشف شده به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار