برقی: مصدومیت بازیکنان به ما ضربه زد/ بهترین بازیکنان ایران در پیکان و سرمایه هستند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مصدومیت بازیکنانی مانند مجتبی میرزاجانپور، آرش کشاورزی و عبدالرضا علیزاده به تیم ما ضربه زد.

برقی: مصدومیت بازیکنان به ما ضربه زد/ بهترین بازیکنان ایران در پیکان و سرمایه هستندعباس برقی در پایان دیدار مقابل پیکان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست 3 بر صفر تیمش گفت: فشردگی مسابقات و فاصله کم این بازی با آخرین دیداری که در مرحله قبلی داشتیم و از سوی دیگر مصدومیت بازیکنانی مانند مجتبی میرزاجانپور، آرش کشاورزی و عبدالرضا علیزاده به تیم ما ضربه بزرگی زد و باعث شد در شرایط خوبی مسابقه ندهیم.

وی ادامه داد: پیکان و بانک سرمایه با شرایطی متفاوت با دیگر تیم ها بسته شده‌اند و همه می‌دانند که بهترین بازیکنان ایران در این دو تیم بازی می‌کنند و هر تیمی برای مقابله با آنها مشکل دارد.

سرمربی شهرداری ارومیه درباره دیدار برگشت دو تیم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، گفت: سالن ما شش هزار نفری است اما اگر کسانی که بیرون از سالن می مانند را هم حساب کنیم، 20 هزار نفر برای مسابقات ما می آیند. امیدوارم با حمایت این تماشاگران در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار