مصطفی‌وند: شناخت خوبی از ارومیه داشتیم/ ارومیه در خانه سخت می‌بازد

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: با شناخت و آنالیز خوبی نسبت به شهرداری ارومیه راهی میدان شده بودیم.

مصطفی‌وند: شناخت خوبی از ارومیه داشتیم/ ارومیه در خانه سخت می‌بازدسعید مصطفی‌وند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم پیکان مقابل شهرداری ارومیه، گفت: با آنالیز و شناخت خوبی نسبت به حریف به میدان رفتیم. ارومیه‌ای‌ها در بازی دور برگشت لیگ نتایج خوبی کسب کرده بودند و پیش‌بینی بازی سختی مقابل این تیم را می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم. این برای ما کاملا مشخص بود که در صورت شکست خوردن در تهران کار ما در ارومیه سخت‌ خواهد بود به همین دلیل با تمرکز کامل در زمین بازی کردیم.

سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان ادامه داد: تیم ارومیه همیشه رقیب سرسختی برای پیکان است و بازی با این تیم در هر شرایطی دشواری‌های خود را دارد. این که توانستیم در بازی با این تیم 3 صفر به پیروزی برسیم بسیار خوشحال کننده است.

وی افزود: در بازی برگشت و در حضور هواداران پرشور ارومیه کار بسیار سختی خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم با شناخت خوب نسبت به حریف راهی ارومیه شویم و کار را در بازی دوم تمام کنیم. هرچند شکست دادن این تیم در ارومیه سخت است. این تیم در خانه خودش سخت می‌بازد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.