از ابتدای سال تاکنون؛

دستگیری بیش از 70 توزیع کننده موادمخدر در رامشیر

فرماندار رامشیر گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون ۷۴ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری بیش از 70 توزیع کننده موادمخدر در رامشیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سعید فیوضی، فرماندار رامشیر اظهار داشت: امسال 52 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شد و در این ارتباط نیز 74 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از اجرای 76 طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر خبر داد و افزود: در امسال 41 بازرسی از اماکن و دو باب محل توزیع مواد مخدر پلمپ گردید.

فیوضی در ادامه با اشاره به توقیف یک خودرو  و برگزاری 16 جلسه آگاه‌سازی توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: بیش از 60 نفر از بهبود یافتگان در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در رشته‌های مختلف آموزش دیدند.

فرماندار رامشیر بیان داشت: همچنین دو کارگاه آموزشی در شرکت‌های جهاد نصر تهران و کرمانشاه توسط اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رامشیر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توزیع بروشور و بازرسی‌های دوره‌ای از آرایشگاه‌ها و توزیع کنندگان مواد آرایشی توسط بازرسان بهداشت، 165 نفر  نیزدر حال درمان در مرکز ترک اعتیاد ثامن رامشیر هستند.

سعید فیوضی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای معتادان پاک شده بسیار مهم است، اذعان داشت: اگر این افراد شغل مناسبی نداشته باشند، باز هم به سمت استعمال مواد و یا فروش آن روی می آورند بنابراین ضرورت دارد اعتبارات لازم جهت اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال به آنان پیش بینی و پرداخت شود.

رئیس شورای اداری رامشیر تاکید کرد: بانک‌های شهرستان موظف هستند در این خصوص نهایت همکاری را با اینگونه افراد در بحث ضمانت داشته باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود