به مناسبت ایام فاطمیه؛

آغاز آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» در اهواز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از آغاز آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» در این شهرستان در آستانه شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) از فردا خبر داد.

آغاز آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امیر آهن‌جان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این خصوص اظهار داشت: این برنامه معنوی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در مسجد ارشاد اهواز، واقع در امانیه، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، خیابان شهید جعفر سپهری برگزار می‌شود و مردم خوزستان در عزای مادر سادات به سر و سینه می‌زنند.

وی  گفت: آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم اسفند ماه از ساعت 21 آغاز می‌شود و تا 23 ادامه دارد.

آهن‌جان تصریح کرد: در این برنامه حجت‌الاسلام سید رضا موسوی‌جزایری از روحانیون خوزستانی به سخنرانی می‌پردازد و فضائل حضرت فاطمه‌زهرا(س) را برای حاضران بیان خواهد کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز به بیان برخی دیگر از برنامه‌های آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» در اهواز پرداخت و اذعان داشت: در این برنامه مصطفی مروانی، حیدر خمسه، حسین سیب سرخی، مهدی مختاری از مداحان شهرهای مختلف کشور به مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی می‌پردازند.

وی از عموم شهروندان خوزستانی و عزاداران فاطمی برای حضور در آئین سوگواری «شب‌های بی مادری» در اهواز دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.