قائمی: حضور کولاکوویچ انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده بود

دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: : این که مربی جدید تیم ملی تماشاگر دیدار ما بود انگیزه بازیکنان را افزایش داده بود.

قائمی: حضور کولاکوویچ انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده بودفرهاد قائمی در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی آسانی را پشت سر نگذاشتیم. تیم سایپا نمایش خوبی مقابل تیم ما داشت و حتی تا مرز شکست مقابل این تیم در برخی ست‌ها پیش رفتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم بانک سرمایه به دنبال قهرمانی هستند و با تمام توان در هر مسابقه به میدان می‌روند. همدلی خوبی بین نفرات و اعضای تیم ما وجود دارد. هدف قهرمانی است و باید تا رسیدن به سکوی نخست مسابقات همین‌طور منسجم پیش برویم.

دریافت کننده بانک سرمایه گفت: سایپایی‌ها در این مسابقه در زدن سرویس عالی کار کردند و به همین دلیل دریافت‌های ما با مشکل مواجه شده بود. البته ما بعد از ست اول توانستیم سرویس‌های تیم سایپا را بهتر مهار کنیم و در نهایت برنده این بازی شویم. مدافعان روی تور تیم ما عالی کار کردند و در این برد نقش مهمی داشتند.

قائمی درباره حضور کولاکوویچ در سالن برگزاری مسابقات گفت: این که مربی جدید تیم ملی تماشاگر دیدار ما بود انگیزه بازیکنان را افزایش داده بود. به خصوص بازیکنان جوان‌تر که در تلاش هستند نظر سرمربی جدید تیم ملی را به خود جلب کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار