اسدی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال می شود

مدیرکل سابق بین الملل وزارت ورزش تا اوایل هفته آینده حکم سرپرستی خود در کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال را دریافت می کند.

اسدی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دقایقی قبل یکی از رسانه ها خبر از انتخاب حمیرا اسدی عضو اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال داده بود اما تاکنون هیچ حکمی برای وی از سوی مهدی تاج صادر نشده است. هرچند با توجه به توجه به شواهد باید این امر را تا حد زیادی قطعی دانست.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال درمورد انتخاب اسدی به عنوان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بیان کرد: مهدی تاج صحبت های اصلی را با اسدی انجام داده و می توان انتخاب وی را به عنوان سرپرست کمیته بین الملل تا حد زیادی قطعی دانست. البته حکم اسدی هنوز صار نشده اما به احتمال فراوان تا اوایل هفته آینده این حکم هم صادر می شود.

وی در ادامه درخصوص باقی ماندن امیدجمالی در جایگاه رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال و حذف کمیته روابط بین الملل از چارت سازمان لیگ اظهار داشت: طبق تصمیم رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال مراحل حذف کمیته روابط بین الملل از چارت سازمان لیگ در حال نهایی شدن است اما رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال بهتر می توانند در مورد این مسائل صحبت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.