لیگ قهرمانان اروپا

سویا 2 - لسترسیتی 1/واردی رویای روباه ها را زنده نگه داشت

در آخرین شب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سویا موفق شد در خانه برابر لسترسیتی به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سویا در خانه میزبان لستر بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

 ترکیب دو تیم :

سویا(4-5-1)؛

 ریکو | رامی - لنگلت - ماریانو - اسکودرو | انزونزی - سارابیا - نصری - کوریا  - ویتولو | یووتیچ

لسترسیتی  (4-4-2)؛

 اشمایکل | سیمپسون - هوت - مورگان - فوکس | اندیدی - آلبرایتون - درینکواتر - محرز | موسی - واردی


دقیقه12  تکل بد مورگان روی کوریا باعث شد داور اعلام ضربه پنالتی کند. خود کوریا پشت این ضربه قرار گرفت اما اشمایکل به خوبی توپ وی را مهار کرد.

سویا 2 - لسترسیتی 1/واردی رویای روباه ها را زنده نگه داشت

دقیقه 25، گل اول سویا به ثمر رسید. روی سانتر بسیار خوب سرخیو اسکودرو از جناح چپ حمله سویا، این پابلو سارابیا بود که با جایگیری خوب و ضربه سر بی نقص موفق شد گلزنی کرده و نتیجه را 1-0 به سود میزبان کند.

دقیقه 62، گل دوم سویا نیز زده شد. پاس بلندی از خط دفاعی برای یووتیچ ارسال شد و این مهاجم مونته نگرویی هم با پاسی هوشیارانه توپ را برای خواکین کوریا مهیا کرد و او نیز با یک ضربه به زیر طاق دروازه لستر توانست کار را تمام کند.

سویا 2 - لسترسیتی 1/واردی رویای روباه ها را زنده نگه داشت

دقیقه 73 لستر نیز به گل رسید تا این تیم امیدوار شود. روی نفوذ درینکواتر از سمت چپ خط حمله لستر و ارسال زمینی او به داخل شش قدم برای جیمی واردی، اجازه داد تا این مهاجم زهر دار یکی از دو گل دریافتی را جبران کند.

سویا 2 - لسترسیتی 1/واردی رویای روباه ها را زنده نگه داشت

در نهایت سویا در سانچز پیزخوان دو بر یک پیروز شود تا هر دو تیم هنوز امیدار باشند برای صعود و تکلیف تیم پیروز در ورزشگاه کینگ پاور مشخص می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار