لیگ قهرمانان اروپا

پورتو 0 - یوونتوس 2/فتح جنوب اروپا با تعویض های طلایی آلگری

یوونتوس با پیروزی 2-0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه پورتو، گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از ساعت 23:15 تیم های پورتو و یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم دو دراگائو به مصاف هم رفتند که یوونتوس با دو گل میزبانش را شکست داد.

ترکیب دو تیم :

پورتو (3-3-4):

 کاسیاس، فلیپه، مارکانو، مکسی پریرا، الکس تلس، دنیلو پریرا، روبن نوس، هکتور هررا، براهیمی، تیکونیو، آندره سیلوا

یوونتوس (1-3-2-4):

 بوفون، بارتزالی، کیه لینی، لیخشتاینر، الکس ساندرو، خدیرا، پیانیچ، کوادرادو، دیبالا، مانژوکیچ، هیگواین



در دقیقه 27 پورتو 10 نفره شد.  نیکلائو تلسبازیکن پورتو که یک دقیقه قبل اولین کارت زردش را دریافت کرده بود، به محض به جریان افتادن بازی دوباره تکل خشنی زد و به دلیل خطا روی لیششتاینر، کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

پورتو 0 - یوونتوس 2/فتح جنوب اروپا با تعویض های طلایی آلگری

پس از این اخراج ، یوونتوس که تا پیش از 10 نفره شدن حریف نیز توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت ، به طور کامل حاکم به بازی شد و پورتو در زمین خودش محبوس شد.

در دقیقه 72 بالاخره حملات یووه نتیجه داد و روی اشتباه خط دفاعی پورتو، مارکو پیاتسا که پنج دقیقه قبل به صورت تعویضی به زمین آمده بود دروازه پورتو را باز کرد تا حساب کار 1-0 به سود یوونتوس شود.

پورتو 0 - یوونتوس 2/فتح جنوب اروپا با تعویض های طلایی آلگری

در هفتاد و چهارمین دقیقه، دنی آلوز هم که یک دقیقه قبل به صورت تعویضی به زمین آمده بود روی ارسال ساندرو به زیبایی دروازه کاسیاس را باز کرد  تا یوونتوس دو بر صفر از حریف خود پیش افتد.

حتی بعد از این گل هم یوونتوس تیم برتر میدان بود و در دقایق پایانی برای زدن گل های بعدی تلاش کرد اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان دو گل به پایان رسید و به نظر می رسد یووه در بازی برگشت در تورین کار سختی را برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار