مایک پنس: تخریب سنگ قبر یهودیان در سنت لوئیس کاری وحشتناک بود

معاون رئیس جمهور آمریکا تخریب سنگ قبر یهودیان در سنت لوئیس را اقدامی وحشتناک خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، مایک پنس پس از بازدید از یک کارخانه در ایالت میسوری گفت: من لازم است درباره آنچه که در اواخر هفته در سنت لوئیس روی داد صحبت کنم.
 
وی افزود: در روز دوشنبه آمریکا از این موضوع آگاه شدم که در حدود دویست سنگ قبر در قبرستان یهودیان تخریب شده بودند. رئیس جمهور ترامپ همین دیروز در سخنان خود این اقدام را اقدامی دهشتناک و دردناک نامید و همینگونه هم بود.
 
این تهدیدی است که در کنار دیگر تهدیدات مراکز زندگی یهودیان را در کشور ما تهدید می کند.این موضوع به ما یادآوری می کند که هنوز باید کارهای زیادی انجام شود تا نفرت ،تعصب و اعمال شیطانی را در آمریکا ریشه کن کرد.
 
ما این اقدام وحشیانه را به شدیدترین نحو محکوم می کنیم.اجازه بدهید که این موضوع را اعلام کنم که راهپیمایی مردم میسوری در کنار جامعه یهودیان الهام بخش ملت ما شد.
 
وی افزود: سربازان آمریکایی به نفرت و اعمال متعصبانه ضد یهودیان در سراسر اروپا پایان دادند.همانطورکه رئیس جمهور ترامپ دیروز گفت ،آمریکا همیشه گفته است که با اعمال متعصبانه،نفرت ،ناشکیبایی در هر شکل زشت آن و در هرجایی که پیدا شود، مبارزه خواهد کرد. 
 
معاون ترامپ گفت:رئیس جمهور به خوبی از قوانین بازار آزاد آگاه است بنابراین او اقداماتی تعیین کننده برای پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی بر می دارد و گام های زیادی برای تقویت مرزها و قوانین مهاجرت برخواهدداشت.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار