کمبود یکصد فضای آموزشی برای منطقه 22

رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس تهران از نیاز منطقه 22 به یکصد مدرسه برای جلوگیری از بحران فضای آموزشی خبر داد.

کمبود یکصد فضای آموزشی برای منطقه 22
داریوش ور‌ناصری رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فضای آموزشی در منطقه 22 شهرداری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده طی 2 الی 3 سال آینده با بحران فضای آموزشی در این منطقه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس این شرایط آموزش و پرورش تعداد پنج فضای آموزشی در دست احداث قرار گرفته و کار آن را از امسال شروع می کنیم.

رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس تهران بیان کرد: خیّر‌ین نیز در تأمین فضای آموزشی ورود پیدا کرده و بخشی از ساخت و سازها نیز توسط این گروه اجرا می‌شود.

ور‌ناصری با بیان اینکه تعدادی از انبوه سازان باید با توجه به تعهدات خود نسبت به ساخت مدارس اقدام کنند اظهار داشت: با این وجود باز هم نیاز به فضای آموزشی در منطقه 22 وجود دارد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده حداقل 100 فضای آموزشی دیگر با احتساب ساخت و سازهای مذکور نیاز است.

رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه انبوه‌سازان در اجرای تعهدات خود کوتاهی می‌کنند آموزش و پرورش از طریق مراجع قضایی ورود پیدا کرده و حکم ساخت حدود 20 مدرسه را دریافت کرده و انبوه‌سازان موظف به اجرای آن هستند.

ور‌ناصری تصریح کرد: برای ساخت هر فضای آموزشی حدو‌دا نیاز به یک سال زمان داریم و بر اساس بحران آموزشی پیش رو در منطقه 22 باید تأمین اعتبار لازم برای ساخت و سازها لحاظ شود چراکه بدون تأمین اعتبار ساخت فضا امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار