نقش گسترده دانشگاه تهران در فعالیت‌های سیاسی کشور

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: خوشبختانه این دانشگاه تا کنون نقش بسزایی در فعالیت سیاسی کشور داشته است.

نقش بسزای دانشگاه تهران در فعالیت های سیاسی کشورمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حجم وسیعی از  تشکل های اسلامی و سیاسی در دانشگاه تهران است.

وی ادامه داد: طبیعتا سال‌هایی که انتخابات مهم مثل ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر در پیش است، برنامه‌های سیاسی ما نیز افزایش پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: یکی از اقداماتی که ما در دانشگاه تهران انجام میدهیم این است که فضای کافی و درستی ایجاد می‌کنیم تا تشکل‌های دانشجویی بتوانند فعالیت کنند.

سرسنگی بیان کرد: هدف اصلی ما در دانشگاه تهران دعوت از  شخصیت های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی برای حضور در دانشگاه و شرکت در مناظره، میزگرد و سخنرانی ها است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ برنامه اجرا شده و امیدواریم تا پایان سال ۳۰ برنامه دیگر در این زمینه اجرا کنیم و قطعا تا سال ۹۶ و قبل از شروع انتخابات تعداد برنامه های ما در حوزه سیاسی و در حوزه انتخابات بیشتر خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران همیشه نقش بسزایی در فعالیت سیاسی در فضای کشور داشته است. 

وی افزود: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه تهران و تشکل های در واقع با بلوغ سیاسی و فرهنگی که دارند به نحو احسنت برنامه ها را اجرا و مدیریت می کنند و مطمئنا دانشگاه تهران در انتخابات سال ۹۶ نقش خودش را به خوبی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار