شهاب مهربان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهبود اوضاع تئاتر در گرو عمل کردن به وعده‌هاست

اوضاع تئاتر زمانی بهبود پیدا می‌کند که تمام اهالی تئاتر به خصوص جوانان بتوانند آزادانه کار کنند و افزایش بودجه تئاتر ملموس شود تا تمام تئاتری‌ها سود ببرند.

راه بهبود فرهنگ تئاتر در عمل کردن به وعده‌هاست
شهاب مهربان در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت حضور در نمایش «کمدی الهی جلد ۴» گفت:دلیل اصلی اینکه، من بازیگر هستم و کارم فعالیت کردن در حوزه بازیگری است.در وهله بعد، این نمایش نامه، نوشته دوست و هم دانشگاهی من بود که امسال، جایزه متن بخش بین الملل را گرفته بود. اینها دلایلی برای حضور من در این نمایش بود.
 
وی در خصوص استقبال مردم از نمایش «کمدی الهی جلد۴» اظهار داشت: استقبال خوب بوده است. البته با اینکه این اجراها با جشنواره فیلم و تئاتر فجر همزمان شده بود، ولی تاحدی استقبال خوب بوده است. به طور کل اسفند و بهمن زمان خوبی برای اجرا نیست. به علت اینکه اکثر مخاطبان نمایش ها، دانشجو هستند و بیشتر هزینه های خود را بابت جشنواره های موسیقی، فیلم و تئاتر داده اند و هزینه ای در حال حاضر برای تماشای تئاتر ندارند.
 
مهربان در خصوص مشکلات تئاتر تصریح کرد: مهمترین مشکل بودجه و پول است که در پی آن مشکل سالن هم اضافه می شود.
 
بازیگر نمایش «کمدی الهی جلد۴» پیرامون افزایش دوبرابری بودجه بیان کرد: اگر بودجه افزایش پیدا کند ولی نتیجه ای برای اهالی تئاتر نداشته باشد، چه فایده ای دارد؟! من امسال در تئاتر فجر، نمایش داشتم و قرار بود کمک هزینه ای به ما تعلق بگیرد، در صورتی که هنوز مبلغ کمک هزینه ای به ما داده نشده است! قرار بود از پنج میلیون کمک هزینه، دو و نیم میلیون داده شود. در صورتیکه من برای اجرای نمایش، هفت الی هشت میلیون هزینه کرده ام و وقتی پیگیر این مسئله شدم، جواب هایی متناقض با هم دریافت کرده ام.
 
شهاب مهربان، در پایان گفت:امیدوارم وضعیت تئاتر، بهتر شود تا مردم به خصوص جوانان بتوانند کار کنند. بودجه اگر سه برابر هم افزایش پیدا کند، وقتی ملموس نباشد سودی ندارد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار