رییس جمهور در فرودگاه اهواز:

دولت در کنار مردم استان خوزستان است/تشریح اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردها و عوارض آن در استان

رییس جمهور گفت: در زمینه حل و فصل مشکل ریزگردها هم اقدام و عمل در راستای اجرای طرح ها در داخل و رایزنی های بین المللی، در حال انجام است.

دولت در کنار مردم استان خوزستان است/تشریح اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردها و عوارض آن در استان
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از اینکه امروز میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان است، گفت: از آغازین روزهایی که استان و اهواز با مشکل ریزگردها که با مشکلات متعدد دیگر همراه و منجر به قطعی آب، برق و ارتباطات شد، دولت برای رفع این مشکلات و جلوگیری از تکرار آن، برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام داده است.
 
روحانی با اشاره به سفر وزرا و نمایندگان دولت به استان خوزستان و تشکیل جلسه ستاد بحران استان به ریاست  معاون اول رییس جمهوری، اظهار داشت: امروز لازم بود تا در استان حضور یافته و اقدامات انجام شده را مورد پیگیری قرار دهم.
 
وی با بیان اینکه امروز در اهواز جلسه ویژه ای در راستای حل مسئله ریزگردها تشکیل و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: امروز به مردم اهواز اعلام می کنیم بر اساس گزارش وزیر نیرو و شرایطی که پیش بینی شده، دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و تلاش های زیادی هم برای رفع مشکل قطعی برق در حال انجام است.
 
رییس جمهور افزود: در زمینه حل و فصل مشکل ریزگردها هم  اقدام و عمل در راستای اجرای طرح ها در داخل و رایزنی های بین المللی، در حال انجام است.
 
روحانی گفت: به مردم عزیز اهواز و خوزستان اعلام می کنم که دولت در کنار شماست و هیچ گاه نیست که رنج و مشقت مردم، مورد توجه دولت و مسوولین نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار