بادامچیان در جمع خبرنگاران:

اصلح‌ترین گزینه انتخابات ریاست جمهوری «میرسلیم» است/ ضرورت پرهیز از جناح بندی‌های سیاسی

قائم مقام حزب موتلفه گفت: اگر نام میرسلیم در جدول شاخص‌ها گذاشته شود، اگر از دیگر گزینه‌ها یک سر و گردن بالاتر نباشد کمتر نیست.

اصلح‌ترین گزینه انتخابات ریاست جمهوری «مصطفی میر سلیم» است
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه در حاشیه نخستین مجمع نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا گزینه ریاست جمهوری حزب شما یعنی مصطفی میر سلیم در این مجمع حضور نیافته است، اظهار داشت: میرسلیم مسافر است.
 
بادامچیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حزب موتلفه از گزینه نهایی جبهه مردمی تمکین می‌کند، گفت: در حال حاضر در آغاز کار هستیم و در نهایت وقتی به یک نظر واحد برسیم گزینه اصلح را انتخاب می‌کنیم، هر چند معتقدیم که میر سلیم از همه گزینه‌ها اصلح‌‍تر است.
 
قائم مقام حزب موتلفه در رابطه با اینکه چقدر احتمال دارد که آقای میرسلیم گزینه نهایی جبهه مردمی باشد، تصریح کرد: نمی‌توان در عالم سیاست از حالا نظر قطعی داد، ولی احساس بنده این است که نام میرسیلم در جدول شاخص‌ها گذاشته شود، وی اگر یک سر و گردن بیشتر از سایر گزینه‌ها امتیاز نداشته باشد کمتر هم ندارد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات رد صلاحیت روحانی گفت: اینها بازی سیاسی است و بنده را وارد این مسائل نکنید.
 
بادامچیان در پاسخ به سوال باشگاه خیرنگاران جوان، مبنی بر اینکه تا این لحظه شخصیت‌های چون قالیباف و جلیلی از جبهه مردمی حمایت نکردند وضعیت ائتلاف اصول گرایان در انتخابات 96 چگونه خواهد شد، گفت: درباره اشخاص اظهار نظر نمی‌کنم، چراکه انتخاب دست خودشان است.
 
قائم مقام حزب موتلفه ادامه داد:البته تا انتخابات زمان زیادی مانده است، حق قانونی هر کسی است که خود را مطرح و در معرض کاندیداتوری قرار دهد و هنگامی که زمان انتخابات فرا برسد، وظایف مشخص می‌شود، در آن زمان می‌توانیم بگویم که با چند گزینه وارد انتخابات می‌شویم.
 
وی تصریح کرد: همه کسانی که در انقلاب اسلامی نامزد می‌شوند قابل احترام هستند، از این رو نباید وارد دعواهای سیاسی شویم، یکی از برنامه‌های اساسی ما برای آینده باید دوری از جناح بندی‌های سیاسی باشد.
 
قائم مقام حزب موتلفه تاکید کرد: همه باید دست به دست هم کشور را آباد کنیم تا جامعه نمونه اسلامی را شکل دهیم.
 
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکلات اصولگرایان طی این سال‌ها چه بوده است، اظهار داشت: یک علت واحد نداشته بلکه همه آنها در اصول هستند اما برخی می‌گویند حق این است که من بروم اجرا کنم و صرفا به دنبال قدرت هستند.
 
بادامچیان در رابطه با کاندیداتوری حمید بقائی اظهار کرد: بنده در رابطه اشخاص اظهار نظر نمی‌کنم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
این نظر شماست!
آخرین اخبار