یزد؛

برگزاری اولین همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت

اولین همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی اردکان برای اولین بار در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد عبدالحسینی دبیر همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت گفت : این همایش اولین بار می باشد در موضوع تعلیم و تربیت در استان یزد که اختصاص پیدا کرده است به تازه های تعلیم و تربیت و از این جهت در تعلیم و تربیت در جامعه نقش پررنگی دارد.
 
وی افزود: جامعه به نوعی به نظام آموزشی درگیر این موضوع می باشد و ضروری دانستیم این همایش را برگزار کنیم که جدیدترین پژوهشهایی که در این زمینه انجام شد را به معرض دید علاقه مندان گذاشته شود.

وی اظهار کرد: این همایش 6 ماه پیش کلید زده شده است که 200 مقاله به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری 40 مقاله به صورت پوستر و شفاهی پذیرفته شدند.

وی خاطرنشان کرد: مقالات در زمینه متعددی می باشد، مانند تکنولوژی آموزشی و روانشناسی تربیتی که بحث آموزش های ابتدایی، متوسطه که مقالات در موضوع این همایش به دبیرخانه ارسال شده که این تعداد پذیرفته شده است.

حمید ادبی رئیس دانشگاه آزاد اردکان گفت: با ارائه 200 مقالات به دبیر خانه که پس از داوری 41 مقاله در قالب پوستر و 102 مقاله به صورت شفاهی مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: دومین همایش با همین موضوع سال آینده در همین راستا برگزار می شود و حوزه های دیگری به محورهای همایش سال آینده اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار