کرمانشاه؛

ورودی مجزا برای هتل بوتیک لاله در مجموعه جهانی بیستون

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون از ایجاد ورودی مجزا برای هتل بوتیک لاله در مجموعه جهانی شده بیستون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دکتر حسین راعی با اشاره به برخی از برنامه های پایگاه میراث جهانی بیستون برای ایام نوروز 1396 اظهارکرد: امسال می خواهیم در ایام نوروز تمام برنامه های خود را معطوف ارائه خدمات بازدید به گردشگران و مسافران ورودی به این مجموعه کنیم و خدمات مربوط به مسائل جنبی را به بخش خصوصی و شهرداری بیستون واگذار کنیم.

وی ادامه داد: امسال در نظر داریم نمایشگاه صنایع دستی را که سالهای قبل در قسمت پایین کتیبه داریوش برگزار می شود به قسمت روبروی کاروانسرای بیستون انتقال دهیم، چراکه معتقدیم در آن محدوده امکان بازدید بیشتری برای گردشگران از نمایشگاه میسر است.

راعی تصریح کرد: خوشبختانه امسال دیگر مشکل پارکینگ نداریم و با توجه به محوطه بزرگی که در قسمت پارک جنگلی بیستون برای پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده، مشکلی از این بابت نداریم.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون گفت: امسال برای ایام نوروز یک ماشین برقی نیز خریداری کرده و در داخل مجموعه گذاشته ایم که کار جابجایی افراد مسن و تردد معلولین در مجموعه را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در نظر داریم در ایام نوروز پیش رو یک ورودی مجزا برای هتل بوتیک لاله در ورودی جبهه غربی مجموعه ثبت جهانی شده بیستون ایجاد کنیم.

هتل بوتیک به آن دسته از هتل‌هایی گفته می‌شود که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهره هستند. این هتل ها معمولاً کوچکتر از گراندهتل‌ها بوده و لوکس بودن هدف اصلی آنها نیست، بلکه خودشان هدف اصلی بازدید هستند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار