رییس دانشگاه خبرداد:

وضعیت نامناسب خوابگاه‌ها در دانشگاه امیرکبیر/ رشد 13 درصدی ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طی دو سال گذشته این دانشگاه در عرصه ظرفیت خوابگاهی رشد 13 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه ساختمان خوابگاه دخترانه دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: علی رغم تمام مشکلات موجود طی 2 سال گذشته توانستیم ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه را 13 درصد رشد دهیم.
 
وی افزود: وضعیت ساختمان‌های خوابگاهی دانشگاه نامناسب بوده و بودجه‌های دولتی پاسخگوی نیاز دانشگاه‌ها برای امر بازسازی و ساخت خوابگاه‌های دانشجویی نیست و در این عرصه نیازمند بخش غیردولتی و خیرین هستیم.
 
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه راهبردی این دانشگاه تصریح کرد: ما برنامه داریم به عنوان 100 دانشگاه برتر جهان شناخته شویم اما برای این موضوع باید در تمامی زمینه‌ها از جمله مباحث خوابگاهی نیز رشد مطلوب را داشته باشیم.
 
معتمدی تاکید کرد: نمی‌توان انتظار داشت که یک دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر معرفی شود اما در زمینه خوابگاهی با دیگر دانشگاه‌های جهان فاصله زیادی داشته باشد.
 
وی افزود: باتوجه به اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در وسط شهر تهران واقع شده بنابراین با محدودیت‌های فضای فیزیکی مواجه است و همین امر موجب شده تا در بخش خوابگاهی نیز با مشکلات زیادی مواجه باشد.
 
 معتمدی عنوان کرد: دانشگاه امیرکبیر در ارزیابی‌های ملی رتبه نخست را به خود اختصاص داده و در دیگر ارزیابی‌ها نیز در رتبه‌های اول تا سوم میان دانشگاه‌های کشور قرار دارد.
 
رییس دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: این دانشگاه دارای بیش از 13 هزار دانشجو است و به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه صنعتی و مهندسی کشور بشمار می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
تو اگه راس میگی غذا خوری ات رو درس کن که دانشجوات گشنه و تشنه نرن سر کلاس خوابگاه درس کردن پیشکشت . اصلا خوابگاه یعنی جهنم
آخرین اخبار