نقوی حسینی در جمع خبرنگاران:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کار خود را با ساز و کار جمعی پیش خواهد برد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا دارد تا کار خود را با ساز و کار جمعی پیش ببرد و معتقد است که کار را باید از پایین به بالا انجام داد.

جبهه مردمی نیروهای اسلامی کار خود را با ساز و کار جمعی پیش خواهد برد
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا دارد تا کار خود را با ساز و کار جمعی پیش ببرد و معتقد است که کار را باید از پایین به بالا انجام داد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: این جبهه در اقدام اول با انتخاب شورای مرکزی قصد دارد تا نامزدهای ریاست جمهوری را پالایش کند و تعدادی را برگزیند، پس از آن تعداد 10 نفر انتخاب شده که جبهه باز هم به پالایش آنها خواهد پرداخت.
 
وی تصریح کرد: پس از بررسی از میان این 10 نفر، 5 نفر انتخاب شده و در نهایت همه یک نفر به عنوان نفر نهایی تعیین می‌شود.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه تا چه میزان می‌توان ساز و کار جبهه را عملیاتی کرد، گفت: این موضوع بستگی به عملکرد جبهه مردمی انقلاب اسلامی دارد، در زمان گذشته مرحوم آیت الله مهدوی کنی نیز قصد ایجاد وحدت را داشتند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به این سوال که برنامه‌های که برای نامزد نهایی چه خواهد بود، گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی قصد دارد تا با یک تابلوی مشخص پا به عرصه بگذارد و زمانی که چنین قصدی دارد بدان معنا است که برنامه‌ها و نفراتش در حوزه‌های مختلف، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشخص شده‌اند.
 
نقویی حسینی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: این جبهه با همین برنامه ها مواضع خود را مشخص و نامزد نهایی خود را معرفی می‌کند، لذا این خود یک فرصت مناسب است چرا که نامزدها می‌توانند با یک برنامه مشخص و مناسب پیش بروند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار