اصفهان؛

تحقق 80 درصدی تعهدات پیش‌بینی شده برای اشتغال چادگان

تعهدات اشتغال شهرستان چادگان در سال جاری هزار و 440 نفر پیش‌بینی شده که طبق آمار ارسالی تا کنون 80 درصد تعهدات شهرستان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره کار و تعاون شهرستان چادگان  صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال چادگان اظهارداشت: تعهدات اشتغال شهرستان چادگان یک هزار و 440 نفر پیش‌بینی شده است که به ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی در شهرستان جهت  ایجاد اشتغال و جذب سرمایه اعلام شده است.

علی‌اکبر میرزایی افزود: تعهدات اشتغال شهرستان چادگان در سال جاری هزار و 440 نفر پیش‌بینی شده که طبق آمار ارسالی از ادارات تا کنون 80 درصد تعهدات شهرستان جذب شده است.

همچنین کوروش موگویی بخشدار چناررود در ادامه گفت: اشتغال برای جوانان باید در اولویت کاری قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی اعتبارات پیش‌بینی شده شهرستان را برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان به کار گیرند تا با سرمایه‌گذاری در شهرستان چادگان شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اعتبارات پیش بینی شده شهرستان که به ادارات ابلغ شده است رابرای ایجاد اشتغال، در اولویت برنامه های خود قرار دهندتا از نرخ بیکاری در شهرستان کاسته شود.

موگویی بیان داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرستان چادگان از مهاجرت جوانان و روستائیان به شهرهای بزرگ کاسته می شود که انتظار داریم دستگاه های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال بیشتر تلاش کنند وامکانات اشتغال را برای مردم مهیا کنند.

بخشدار چناررود یادآور شد: ایجاد اشتغال برای بانوان و جوانان روستایی و هدفمند کردن بازار کار در شهر و روستاها بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی نسبت به ساماندهی اشتغال در شهرها و روستاها اقدام کنند تا از مهاجرت روستائیان به استان‌ها و شهرهای هم‌جوار کاسته شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار