آبادان صدر نشین مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشور

جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در حالی در شهر اهواز آغاز شد که آبادان با کسب 8 مدال صدرنشین این رقابت هاست.

آبادان صدر نشین مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشوربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور از روز دوشنبه و تا روز پنچشنبه ادامه خواهد داشت که نفرات برتر برخی رشته های بدین نحو اعلام شد.

در رشته دارت که با حضور 30 شرکت کننده برگزار شد در بخش مردان عباسعلی خسروی از هیئت مدیره نظام پرستاری اراک، رامین مختاری نیا از هیئت مدیره نظام پرستاری اندیمشک و حسین احتشام از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دارت بانوان نیز فرنگیس خسروی از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، جمیله دریس از هیئت مدیره نظام پرستاری خرمشهر و سهیلا نقیبی از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته تیراندازی با کمان نیز که 19 شرکت کننده زن و مرد داشت در بخش مردان عباسعلی خسروی از هیئت مدیره نظام پرستاری اراک، رامین مختاری نیا از هیئت مدیره نظام پرستاری اندیمشک و حسین احتشام از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان تیر اندازی با کمان نیز فرنگیس خسروی از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان،  جمیله دریس از هیئت مدیره نظام پرستاری خرمشهر و سهیلا نقیبی از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس اول تا سوم شدند.

در رشته دوومیدانی هم که 47 شرکت کننده داشت در دسته اول ابراهیم زارعی از هیئت مدیره نظام پرستاری تبریز، بهروز اخلاق پور از هیئت مدیره نظام پرستاری بوشهر وبهمن خدابخشی از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان اول تا سوم شدند.

در دسته دوم: مهدی برهمن از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، محمد سعیدی از هیئت مدیره نظام پرستاری شاهرود و محمد مهدی تیموری از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان اول تا سوم شدند.

در دسته سوم اول: احمد ادریانی از هیئت مدیره نظام پرستاری شاهرود، علی اشرف رحان پناه از هیئت مدیره نظام پرستاری سنندج اول تا سوم شدند.

دسته اول دو و میدانی بانوان: راضیه چگینی از هیئت مدیره نظام پرستاری قزوین، شهناز برید لقمانی از هیئت مدیره نظام پرستاری یزد، زهرا صالحی از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان اول تا سوم شدند.

دسته دوم دو و میدانی بانوان لیلی ضیالامع از هیئت مدیره نظام پرستاری تبریز، زهرا شیخیان از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، مریم ستایش از هیئت مدیره نظام پرستاری الیگودرز اول تا سوم شدند.

دسته سوم دوومیدانی بانوان مژگان رستم پور از هیئت مدیره نظام پرستاری اراک، مریم یزدی از هیئت مدیره نظام پرستاری زاهدان و شهناز نصیری از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس اول تا سوم شدند.

در رشته شطرنج هم که 34 شرکت کننده داشت در بخش آقایان کوروش نادری از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، رضا اشتری از هیئت مدیره نظام پرستاری بیرجند، محمود طهراندوست از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان اول تا سوم شدند.

در شطرنج بانوان هم نیره ریشهری از هیئت مدیره نظام پرستاری بوشهر، الهام راکی از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، مرضیه نظری از هیئت مدیره نظام پرستاری تهران اول تا سوم شدند.

در رشته شنا 53 شرکت کننده زن و مرد حضور داشتند که در شنای آقایان در رده سنی زیر 30 سال  نفر اول عادل موسوی از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان، نفر دوم محمد حسین محمودی از هیئت مدیره نظام پرستاری بیرجند و احسان رستمی نژاد از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس نفر سوم در این رده سنی می باشد.

شنای آقایان در رده سنی بین 30 تا 40سال نفر اول امین الماسی از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس، نفر دوم افشین تدریسی از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان و نفر سوم از هیئت مدیره نظام پرستاری مهدی فیاضی از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان است.

شنای آقایان در رده سنی بالای 40 سال نفر اول داوود حیدری از هیئت مدیره نظام پرستاری اراک، نفر دوم احمد مشهدی زاده از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان و حبیب چنعانی از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان نفر سوم این رده سنی می باشد.

در شنای بانوان دسته اول هم نازنین باندو از هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان، فائزه باقری از هیئت مدیره نظام پرستاری همدان و محدثه السادات موسوی از هیئت مدیره نظام پرستاری شاهرود اول تا سوم شدند.

در دسته دوم هم بنفشه فهیمی از هیئت مدیره نظام پرستاری اهواز، زهرا ناصحی پور از هیئت مدیره نظام پرستاری اراک و بتول رمضانی بازرگانی از هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس اول تا سوم شدند.

در دسته سوم هم شهناز لشکری فر ازهیئت مدیره نظام پرستاری زاهدان، فاطمه مخلصی از هیئت مدیره نظام پرستاری شاهرود و شهین مومنیان از هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان اول تا سوم شدند.

در حالی این رقابت ها ادامه می یابد که در حال حاضر آبادان با 4 طلا ،2نقره و برنز در صدر جدول مدال ها قرار دارد. اراک با 3 طلا و 1 نقره در رده دوم و بندرعباس با 2 طلا، 2نقره و 4 بنز نیز رده سوم جدول رده بندی مدالها را بخود اختصاص داده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار