کرمانشاه؛

عملکرد بانک ها رصد می شود

عملکرد بانک ها توسط مدیریت ارشد استان با دقت رصد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان گفت: مدیریت ارشد استان عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را با دقت رصد می کند.

نشست بررسی عملکرد مدیران بانک های استان در زمینه پرداخت اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به ریاست دکتر خسروی مدیرکل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و با حضور مدیران بانک های استان برگزار شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در این نشست اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از شرایط ویژه ای برخوردار هستند و با کمترین ها به زندگی می پردازند و با توجه به این شرایط مدیریت ارشد استان با دقت روند خدمات رسانی به این قشر آسیب پذیر از جامعه رادنبال می کند.

دکتر خسروی افزود: مجموعه هایی که با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و به ویژه بهزیستی به شکل مستقیم ارتباط دارند افراد بسیار زحمت کش، صبور و ایثارگری هستند. بی گمان خدمت به این قشر آسیب پذیر از جامعه در درگاه خداوند بی اجر نخواهد ماند.

این مدیر اقتصادی اظهار داشت: اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تخصیص یافته است و مدیریت ارشد استان با تمام توان به دنبال جذب حداکثری این تسهیلات است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان افزود: در این زمینه با دقت عملکرد بانک های های عامل در زمینه اعطای تسهیلات به مددجویان بررسیمی شود.

خسروی افزود: بر اساس آمار ارایه شده برخی بانک ها در زمینه پرداخت این تسهیلات به مددجویان پیشرو بوده اند و انتظار داریم بقیه بانک ها نیز در این زمینه تلاش کنند.

این مدیر اقتصادی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان براساس وظایفی که دارد پیگیری های لازم در زمینه برخوردار شدن مردم از حقوق خویش در سیستم اداری و بانکی را انجام می دهد و در همین راستا گزارش عملکرد بانک ها به زودی به معاون اجرایی رییس جمهور ارایه می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار