شیراز؛

بهره برداری از دومین سرای فرهنگ مهربانی در شیراز

دومین سرای فرهنگ مهربانی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته نیک‌اندیشان شیرازی از نخستین سرای فرهنگ مهربانی دومین سرای فرهنگ مهربانی این کلانشهر در بلوار رحمت و تقاطع رضوان افتتاح شد.
 
دستغیب افزود: تا پایان امسال نیز سومین سرای فرهنگ مهربانی شیراز در بلوار میرزای شیرازی واقع در منطقه 10 شهرداری شیراز افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: در مدت یک سال گذشته 18 هزار دست لباس، 22 هزار جلد کتاب، 17 هزار بسته دارو، 250 بسته لوازم تحصیل برای دانش‌آموزان و 220 بسته ارزاق برای کمک به نیازمندان اهدا شد.
 
وی اظهار داشت: همچنین در طرح درخت آرزوها که در سرای فرهنگ مهربانی اجرا شد 100 قلم کالای با دوام و ارزشمند که از سوی نیازمندان با معرفینامه کتبی از خیریه‌ها  از جمله جهیزیه، یخچال، تلویزیون و سایر کالاها درخواست شده بود  توسط نیکاندیشان تامین و در اختیار نیازمندان گذاشته شد.
 
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و شهری برخی از شهرستان‌های استان فارس و همچنین شهرهای مختلف کشور از جمله رشت از فرهنگسرای مهربانی بازدید کرده و از این طرح برای اجرا در منطقه خود الگوبرداری کرده‌اند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار