قزوین؛

انتقاد استاندار از روند اجرای سامانه های آبیاری نوین

استادارقزوین از روند پیشرفت اجرای سامانه آبیاری نوین انتقاد کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریس جمهور در بخش اجرای سامانه های آبیاری نوین گفت : از روند پیشرفت طرح های آبیاری درسطح استان شاکی هستم و اعلام می کنم مدیران بخش کشاورزی استان در بخش اجرای آبیاری تحت فشار عملکرد ضعیف داشته اند .
 
انتقاد استاندار از روند اجرای سامانه های آبیاری نوین
 
وی اضافه کرد :  دولت با همه مشکلات و موانع برای اجرای آبیاری تحت فشار اعتبار و پول اختصاص داده است  اما مدیران کاری نکردند و عملکرد مجموعه آب و خاک جهاد کشاورزی خنثی و بی ثاثیر است.

استاندار خطاب به مدیران دستگاههای مربوطه گفت : من امروز از طریق رسانه ها به مردم اعلام می کنم که دولت پول و اعتبار داده اما این مدیران کاری برای شما انجام  ندادند .

همتی در ادامه خطاب به یاری ربس سازمان برنامه و بودجه استان گفت:  از هم اکنون  یک ریال اعتبار و بودجه به جهاد کشاورزی  داده نمی شود ، به دستگاهی پول داده می شود  که جنب و جوش داشته باشد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن اظهار نا خرسندی از عملکرد ضعیف مدیران گفت: تهدیدات آب در کشور جدی است و باید همه مدیران  شبانه روز تلاش کنند.

کشاورز معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از مجموع ۲۰ هزار و ۸۲۷ پرونده تشکیل شده تاکنون ۷ هزار و ۴۰۰ پرونده در دست اجراست.

عطایی مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی در جواب صحبت‌هایی استاندار گفت : شما قبل از سفر ریس جمهور هر ۲ ماه یکبار جلسه بابت آبیاری قطره ای گذاشته اید و الان نباید اینقدر از ما توقع داشته باشید.
بعد از سفر ریس جمهور به استان هم جلسات پیگیری آبیاری تحت فشار به سه هفته یکبار رسیده است ،چطور توقع دارید که ما رشد خطی داشته باشیم.

وی اضافه کرد : با همه این مسایل از مجموع ۲۰ هزار هکتار تعهدی که ما به شما داده‌ایم تاکنون ۵۰ درصد کارها انجام شده و در ۱۵ اردیبهشت ماه سعی می کنیم ۲۰ هزار هکتار تکمیل شود .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار