آخرین پیکر پلاسکو شناسایی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی آخرین پیکر پلاسکو خبر داد.

آخرین پیکر پلاسکو شناسایی شدمرتضی قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از روی قطعات ارسال شده به اداره پزشکی قانونی استان تهران یک نفر به غیر از آتش نشان ها به نام کامبیز باقری شناسایی شد.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته هویت این فرد با استفاده از نمونه آزمایش DNA شناسایی و جسد این فرد به خانواده‌اش تحویل داده شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: عملا کار ما بر روی قطعات ارسالی از تمام اجساد تمام شده ولی در خصوص روند بررسی و ارسال قطعات باید از طریق معاون دادستانی این قضیه رو پیگیری کرد.

قادی پاشا در خصوص ششمین فرد غیر آتش نشان  که جسدش شناسایی شده، تصریح کرد: پزشکی قانونی با استفاده از نمونه DNA اخذ شده از خانواده های اجساد کشف شده از پلاسکو، موفق به شناسایی این فرد شد.

وی اضافه کرد: این پیکر با دستور مقام مرجع قضایی در منطقه هرندی تهران توسط یک قطعه بزرگ و کوچک شناسایی و تحویل پزشکی قانونی برای انجام کارهای DNA گردید که پس از تحقیقات انجام شده پیکر این شخص شناسایی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران یادآورشد: اکثر قطعات به دلیل افزایش روند فساد شدید چندین مرتبه مورد تشخیص و آنالیز قرار گرفتند که آخرین پیکر غیر آتش نشان شناسایی و تحویل خانواده اش گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار