اهواز؛

اعلام نتایج روز نخست هفته پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اهواز

روز نخست هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز برگزار گردید و نفرات برتر مشخص شدند.

اعلام نتایج روز نخست هفته پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ روز نخست هفته پنجم و پایانی لیگ برتر کشور، امروز (پنجشنبه) به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار شد.

در دسته 56 کیلوگرم، حسن گلپرور از تیم رعد پدافند در مجموع با  235 کیلوگرم به قهرمانی رسید، مهدی دویرانی از نیروی زمینی در مجموع با مجموع 218 کیلوگرم دوم شد و محسن نکیسایی از ملی حفاری در مجموع با 195 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

در دسته 62 کیلوگرم نیز یعقوب پشوتنی از مناطق نفت خیز جنوب در مجموع با 268 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت، مهدی امیری از نیروی زمینی در مجموع با 249 کیلوگرم نایب قهرمان شد و امید ربیعی از رعد پدافند در مجموع با 244 کیلوگرم مکان سوم را به دست آورد.

در دسته 69 کیلوگرم نیز رضا قاسمی از ذوب آهن در مجموع با 305 کیلوگرم اول شد، مجید عسگری از رعد پدافند در مجموع با 296 کیلوگرم (وزن بدن 6767.50کیلوگرم) در مکان دوم ایستاد و سجاد بهروزی از ملی حفاری در مجموع با 296 کیلوگرم (وزن بدن 69 کیلوگرم) عنوان سوم را به دست آورد.

در دسته 77 کیلوگرم نیز جابر بهروزی از رعد پدافند در مجموع با 327 کیلوگرم (وزن بدن 75.50 کیلوگرم) به قهرمانی رسید، رضا زارعی از ملی حفاری در مجموع با 327 کیلوگرم (وزن بدن 76.30 کیلوگرم) نایب قهرمان شد و محمد نیری از ذوب آهن در مجموع با 318 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت. در این دسته ایمان شاهقلیان از مناطق نفت خیز جنوب در مجموع با 308 کیلوگرم عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

در دسته 85 کیلوگرم نیز کیانوش رستمی از ذوب آهن در مجموع با 353 کیلوگرم به عنوان نخست رسید، صالح چراغی از نیروی زمینی در مجموع با 351 کیلوگرم دوم شد و مسعود چترائی از ذوب آهن در مجموع با 348 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

همچنین علی مکوندی از ملی حفاری با 340 کیلوگرم، علی میری از رعد پدافند با 337 کیلوگرم، وحید خدادادی از ملی حفاری با 332 کیلوگرم و محمدرضا فرج پور از مناطق نفت خیزجنوب با 266 کیلوگرم به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم جای گرفتند.

درپایان رقابت دسته 85 کیلوگرم، خوزستانی های علاقه مند به رشته وزنه برداری با دسته گل از کیانوش رستمی، دارنده مدال طلای المپیک تقدیر کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.